Utorak

3 novembar

• 06:30

ISTERIVAČI DUHOVA 2

+

Otkriće ogromne reke ektoplazme i pojačanje aktivnosti utvara nagoni "Isterivače duhova" da ponovo pokrenu svoj posao.

• 08:40

Junior

+

Granice prirode, nauke i komedije narušavaju se kad konzervativni dr Aleks Hese prihvati da se na njemu isproba eksperiment plodnosti. Sledi urnebesni humor kad doktor zatrudni i počinje da prolazi kroz celu trudnoću, u čemu mu pomaže kolega naučnik.

• 11:00

Grozan ja

+

Kriminalac koristi tri devojčice, koje su siročad, u svom paklenom planu. Međutim, njihova ljubav menja kriminalca u bolju osobu.

• 13:00

Armagedon

+

NASA otkriva da se asteroid veličine Teksasa kreće prema Zemlji. Ukoliko dođe do udara, planeta i sav život na njoj biće uništeni. Asteroid će pasti za 18 dana, a pokušaji da asteroid bude uništen za sada su neuspešni...

• 16:10

Božić u Misisipiju

+

Fotograf Holi Logan, vraća se u rodni grad Galfport u Misisipiju za Božić. Grad oživljava svoju tradicionalnu prazničnu svetlosnu proslavu, prvi put od užasnog uragana koji je pogodio grad pre pet godina.

• 18:10

Apsolventsko putovanje

+

Rejčel željno iščekuje svoj prvi korak ka nezavisnosti i planira obilazak fakulteta sa drugaricama. Ali njen otac, kapetan u policiji, insistira da ide s njom, pa se njeno putovanje iz snova pretvara u noćnu moru.

• 20:00

Nezgodna nedelja, Sezona 4 | Epizoda 1

U prvoj nedelji braka Grejsona i Džuls Grejson još ne zna sva pravila i uskoro postaje Džulsina "kučka za kafu i vino."

• 20:30

Moram da znam, Sezona 4 | Epizoda 2

Džuls otkazuje obavezno porodično veče, ali kad Travis jednom ostane do kasno, ona poludi. Eli otkriva da će Endi raditi šta joj je volja ako ga istrenira kao psa.

• 21:00

Vol Strit: Novac nikad ne spava

+

Gordon Geko je pušten iz zatvora, ali nailazi na podsmeh i nepoštovanje svojih savremenika. Zato Gordon sarađuje sa svojim budućim zetom kako bi srušio protivnika sa Vol strita i obnovio svoju imperiju.

• 23:50

Teška meta

16+16+
    +

Linija između lovca i plena postaje nejasna kad jedan čovek počne da se bori protiv grupe koja lovi druge ljude iz sporta. Zvezda akcija Žan-Klod Van Dam igra glavnu ulogu u akcionom trileru slavnog režisera iz Hong Konga, Džona Vua.

• 01:55

Beleška o skandalu

+

"Ljudi mi stalno poveravaju tajne, ali kome ja da poverim svoje?" Usamljena usedelica ne shvata koliko otkriva o svom životu kad počne da priča o avanturi svoje najbolje prijateljice s mladim studentom.

• 03:25

Nezgodna nedelja, Sezona 4 | Epizoda 1

• 03:50

Moram da znam, Sezona 4 | Epizoda 2

• 04:55

Sve se da rešiti, Sezona 3 | Epizoda 13

Kad shvati da nije proslavila Dan zahvalnosti sa prijateljima, Džuls odlučuje da proslavi praznik. Jedini problem je u tome što slave usred proleća.